BSO Kinderopvang Haarlem

koh20logo20in20jpeg20WIT

Buitenschoolse opvang Kinderopvang Haarlem
Na schooltijd en tijdens schoolvakanties vangen we alle kinderen tussen 4 en 12 jaar op, in of vlakbij de school. We bieden op een aantal locaties ook voorschoolse en tussenschoolse opvang aan. Als kinderen uit school komen is er altijd even een moment om samen wat te drinken met een cracker of fruit. Kinderen kunnen dan even hun verhaal van die dag kwijt voordat ze gaan spelen. We vinden daarbij verantwoord én lekker drinken en eten belangrijk.

We organiseren elke dag een activiteit op het gebied van sport/spel, natuur/techniek, cultuur en creativiteit. We werken met maandthema's waarbij we dagelijks een activiteit bieden. In de schoolvakanties gaan we veel op stap en bieden we een uitdagend programma vol met activiteiten. We nodigen kinderen actief uit om mee te denken over de invulling van onze activiteiten en workshops maar er is natuurlijk ook volop ruimte voor ontspanning na een lange schooldag.

Nieuwsgierig naar de BSO bij Kinderopvang Haarlem? Kijk op onze website www.kinderopvanghaarlem.nl welke locaties verbonden zijn bij de Talenten en schrijf u vrijblijvend in of maak een afspraak voor een rondleiding. U krijgt dan een goede indruk van de sfeer, wat Kinderopvang Haarlem te bieden heeft en wat onze werkwijze is.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden, neem dan contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of tel 023-5123920.